fbpx

Як використовувати ChatGPT з найбільшою користю для вашого бізнесу. 

Як використовувати ChatGPT з найбільшою користю для вашого бізнесу. 

Сьогодні практично неможливо працювати в Інтернеті та не натрапляти на ChatGPT. Цю модель штучного інтелекту використовують пошукові системи Bing і Google. Ймовірно, що скоро вона впливатиме на ще більшу кількість рішень та додатків, якими ви щодня користуєтесь в особистих та робочих цілях. ChatGPT докорінно змінив формат спілкування компаній зі своїми клієнтами та підхід до виконання задач. Цей інструмент допомагає в усьому: від написання електронних листів до брендингу та генерації ідей. Звичайно, ШІ значно спрощує роботу, проте інтеграція ChatGPT у ваші бізнес-процеси вимагає уваги та ретельного контролю. Адже бездумне використання цієї моделі може мати негативний ефект. Давайте розглянемо найкращі практики використання ChatGPT у бізнесі. 

Найкращі практики використання ChatGPT та інших інструментів штучного інтелекту 

  1. Розуміння слабких місць ChatGPT 

Розумна, швидка та приваблива, ця технологія все ще дуже нова та «сира», і через це ChatGPT припускається помилок. Щоправда, чесно попереджає про це, зазначаючи, що ви не повинні використовувати відповіді, згенеровані ним, без редагування та перевірки. Приміром, ви можете попросити написати політику використання пристроїв вашими співробітниками та отримаєте відповідь на запит. Але в автоматично створеному тексті можуть бути аспекти, які не підходять саме вашій організації. Тому використовуйте відповіді Чата лише як підказку, а не як кінцевий продукт. Інше слабке місце – це потенційна упередженість. Оскільки ChatGPT «навчається» на величезних обсягах даних, до поля його зору може потрапити й небажаний та навіть потенційно небезпечний контент. Зважайте на це, і знайте, що деякі відповіді можуть містити упереджену інформацію. Штучний інтелект – це свого роду малюк, який потребує нагляду досвідчених дорослих. 

  1. Визначте обсяг задач для ChatGPT 

Перш ніж інтегрувати ChatGPT у ваш бізнес, важливо визначити обсяг задач, який можна делегувати штучному інтелекту. Це може бути як написання відповідей на звернення клієнтів, так і розробка ідей для нових продуктів. Чітке обмеження ролі Чату допоможе вам ефективно використовувати його потужність, але, разом з тим, гарантує встановлення та дотримання певних меж. Оскільки ця технологія все ще нова, не дозволяйте вашій команді використовувати її для виконання усіх робочих задач.  

  1. Завжди дбайте про конфіденційність клієнтів. 

Конфіденційність особистої інформації клієнтів є непорушним правилом для будь-якого бізнесу, і ChatGPT не має бути винятком. Приміром, у березні Італія заборонила використання ChatGPT саме через проблеми з конфіденційністю даних. Отже, пильно оцінюйте ризик витоку даних ваших клієнтів або співробітників. Наприклад, ви можете змінити налаштування ChatGPT таким чином, щоб припинити збір даних клієнтів. 

  1. Забезпечте контроль Чату людьми 

ChatGPT є потужним інструментом, але він не здатний замінити людину. Для гарантування точних та релевантних результатів, упевніться, що ваші співробітники контролюють цей інструмент. Це вкрай важливо для уникнення негативних сценаріїв, які можуть зашкодити репутації вашого бізнесу.  

  1. Інтегруйте ChatGPT у службу підтримки клієнтів 

Інтеграція ChatGPT у канали комунікації з клієнтами може мати неабиякий позитивний ефект. Це потенційно зменшить робоче навантаження на вашу команду та дозволить клієнтам отримувати відповіді в режимі реального часу. Але, пам’ятайте, ваші співробітники повинні контролювати готові відповіді. 

  1. Вимірюйте продуктивність і оптимізуйте роботу 

Вимірюйте продуктивність Чату, аналізуючи рівень задоволення клієнтів, час та кількість відповідей на запитання тощо. Визначте, чи заощаджує час використання ChatGPT для написання електронних листів? Чи ваша команда витрачає таку ж кількість часу для редагування тексту, згенерованого інструментом? Спираючись на подібний аналіз ви зможете оптимізувати ChatGPT для підвищення його продуктивності.  

  1. Не приховуйте використання ChatGPT 

Використання контенту, створеного штучним інтелектом, наразі не регулюється. Проте, відповідальний бізнес інформує клієнтів про те, як саме та в яких обсягах використовує допомогу цифрового розуму. Якщо ви використовуєте ChatGPT для спілкування з клієнтами, не приховуйте цього. Наприклад, ви можете вказати у ваших каналах комунікації наступне: «Ми використовуємо штучний інтелект для генерації певного контенту та ретельно редагуємо й перевіряємо результати».  

ChatGPT — чудовий інструмент для компаній, які прагнуть скористатися з переваг ШІ. Але цей інструмент все ще перебуває у зародковому стані. Інтеграція ChatGPT у ваш бізнес вимагає ретельного розгляду. Вам потрібно переконатися, що він ефективний і безпечний. 

Потрібна допомога у навігації в мінливому світі бізнес-технологій?  

Зверніться до нас і ми допоможемо вам використати переваги технологій для успіху вашого бізнесу безпечно та ефективно.  

Виникли питання?

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

БЛОГ

Останні статті