fbpx

PPC-кампанії для сегменту B2B: поради щодо ефективної лідогенерації.

PPC-кампанії для сегменту B2B: поради щодо ефективної лідогенерації.

Коли йдеться про лідогенерацію для B2B-компаній, реклама з оплатою за клік або PPC вважається найефективнішою стратегією. Оплата за клік дозволяє показувати цільову рекламу користувачам пошукових систем та платити лише тоді, коли хтось переходить за посиланням у рекламному оголошенні.  

У чому різниця між кампаніями для B2B та B2C сегментів?

Маркетингові кампанії PPC для B2C компаній зазвичай створюються за допомогою загальних ключових слів для продуктів або послуг, а також ключових слів для брендів. PPC-кампанії для B2B сегменту вимагають значно ґрунтовнішого дослідження варіантів фраз та ключових слів, які використовує ваша цільова аудиторія. 

PPC-кампанії можуть бути дуже ефективними та допомагати залучати чимало клієнтів, але лише в тому випадку, коли ваша рекламна кампанія правильно вибудована та налаштована.  

Ось кілька порад, які неодмінно стануть вам в нагоді:

  • Працюйте над посадочними сторінками. 

Посадочні сторінки відіграють вирішальну роль у підвищенні коефіцієнта конверсії, тому вони мають бути максимально інформативними та візуально привабливими. Переконайтеся, що ви отримуєте максимальну віддачу від інвестицій в РРС-кампаній – якщо ви вже заплатили за клік, ваша цільова сторінка має допомагати конвертувати рекламні витрати у прибуток. 

  • Вивчайте воронку продажів.

Воронка продажів у B2B сегменті ілюструє процес взаємодії з потенційними клієнтами від зацікавлення вашою пропозицією до здійснення покупки або виходу з воронки. Успіх маркетингової стратегії у сегменті B2B значною мірою залежить від вашого розуміння воронки продажів: воно допомагає отримати максимальну віддачу від Google Ads. 

  • Підбирайте правильні ключові слова. 

Ніхто не знає про ваш бізнес, товари та послуги краще за вас самих. Розповідайте про них користувачам пошукової системи Google з використанням правильних пошукових слів. 

  • Відстежуйте типи конверсії.

Відстеження конверсій – це надзвичайно корисна функція, доступна у вашому обліковому записі Google Ads. Вона дає змогу визначити як загальну ефективність реклами, так і ефективність окремої групи оголошень. З її допомогою можна відстежувати переходи за посиланнями, продажі, генерацію потенційних клієнтів, телефонні дзвінки та інші важливі дії, які відбуваються після взаємодії клієнта з вашою платною рекламою. Ви можете використовувати Google Analytics, щоб відстежувати відсоток відмов і параметри пошуку. 

  • Створюйте унікальний контент.

Унікальний контент – це альфа та омега успішної маркетингової кампанії. Ваш контент повинен привертати та утримувати увагу потенційних клієнтів. Існує безліч способів створення ефективного контенту, зокрема створення потужного Call-to-action, проведення A/B-тестів, моніторинг активності конкурентів тощо. 

  • Досліджуйте вашу цільову аудиторію. 

Перш ніж розпочати платну рекламну кампанію, ви повинні дослідити вашу цільову аудиторію та створити портрет клієнта – споживача ваших послуг. Ви повинні розуміти його потреби, проблеми, канали комунікації, методи купівлі тощо. 

Етапи успішної PPC-кампанії в сегменті B2B.

Щоб створити успішну PPC-кампанію, потрібно зробити кілька кроків.

  • Дослідження ключових слів 

Знайдіть ефективні ключові слова. Для цього можна використовувати інструменти для дослідження та підбору ключових слів, моніторити активність конкурентів тощо. Планувальник ключових слів Google Ads також є ефективним рішенням. 

  • Структуруйте кампанію з використанням найкращих практик.

При структуруванні вашої контекстної реклами візьміть до уваги найкращі практики. Google Ads має ієрархію облікових записів. Якщо ви не відповідаєте їй, ваші оголошення будуть менш ефективними, а це зменшить рентабельність інвестицій. Ієрархія виглядає так, зверху вниз: обліковий запис, рекламні кампанії, групи оголошень та ключові слова. 

  • Напишіть гарний текст оголошення.

Ваша реклама має бути переконливою, унікальною та привабливою. Використовуйте заголовок, який привертає увагу потенційних клієнтів. Переконайтеся, що опис товару або послуги є достатньо інформативним і переконливим, щоб спонукати користувачів переходити за посиланням. 

  • Працюйте над посадковими сторінками.

Після переходу за рекламним посиланням користувачі потраплятимуть на ваш сайт. Якщо ви хочете, щоб вони на ньому затримались, зробіть посадкову сторінку зручною для користувача, швидкою та наповненою корисним контентом. В пріоритеті також має бути конверсія.  

  • Запустіть кампанію та стежте за її перебігом. 

Тепер ви готові до запуску! Обов’язково слідкуйте за своєю кампанією. Ви можете використовувати отримані дані для точного налаштування вашої стратегії під вимоги основних пошукових систем, таких як Google. Наприклад, можна спробувати і порівняти різні дизайни цільових сторінок або стилі рекламних текстів. 

Виникли питання?

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

БЛОГ

Останні статті