fbpx

Сім клієнтських технологій, що забезпечать вам перевагу 

Сім клієнтських технологій, що забезпечать вам перевагу

Клієнти цінують зручність та шукають її. У сучасному світі це означає технології, які полегшують їхнє життя. У бізнесі ви завжди й в усьому повинні пам’ятати про позитивний клієнтський досвід — від веб-форм до POS-систем. Незадоволений клієнт скористається пропозицією конкурентів – це закон бізнесу. При цьому клієнтський досвід може не мати нічого спільного з якістю продукту чи послуги. Можливо, покупцям важко орієнтуватися на вашому веб-сайті або вони поставили запитання, на яке ніхто не відповів.  

Клієнти очікують, що ви оптимізуєте їхній клієнтський досвід. Компанії, які це роблять, отримують переваги: статистика свідчить, що клієнтоорієнтовані бізнеси на 60% більш прибуткові за своїх конкурентів.  

Технології сьогодні мають вирішальне значення у зміцненні лояльності ваших клієнтів. На чому саме варто зосередитися? Нижче наведено кілька ідей на будь-який бюджет. 

Хмарні анкети та формуляри

Ви все ще надсилаєте своїм клієнтам опитувальники в Microsoft Word? Використання хмарних форм значно оптимізує процес: вашим клієнтам не потрібно завантажувати файл, заповнювати його, зберігати та надсилати вам електронною поштою. Натомість вони можуть перейти за посиланням і заповнити інформацію онлайн з будь-якого пристрою.

Переміщення формулярів у хмару також полегшує вашу роботу: дані надходять автоматично, а система аналізує їх та видає вам результат. Якщо ви користуєтеся Microsoft 365, знайдіть Microsoft Forms у доступних програмах або відвідайте офіційний сайт

Електронні цифрові підписи 

За прогнозами експертів, до 2024 року використання електронних підписів зросте на 69%. Це надзвичайно просто та зручно: клієнтам не потрібно роздруковувати документ, підписувати його, а потім сканувати знову.

А що, як раптом принтер не працюватиме або сканер вийде з ладу? Роздратування гарантоване, а бажання укладати договір може й зовсім зникнути. Інша справа – використання електронного цифрового підпису, який має рівноцінну юридичну силу. 

Розумний чат-бот

В процесі прийняття рішення про покупку у потенційних клієнтів часто виникають запитання. І якщо залишити їх без відповіді, люди можуть піти до ваших конкурентів. Правильно запрограмований чат-бот може з легкістю відповідати на переважну більшість запитань про ваші продукти чи послуги.

Вони доступні цілодобово та подобаються користувачам, принаймні так стверджують близько 68% споживачів. Вони кажуть, що швидкі відповіді від чат-ботів набагато ефективніші за електронні листи.  

SMS оповіщення

SMS оповіщення – це ще один тип технологій, які позитивно впливають на клієнтський досвід. Проінформувати клієнта про час доставки замовлення або підтвердити операцію набагато простіше за допомогою текстового повідомлення, аніж електронного листа.

Подумайте про впровадження SMS-оповіщень для важливої інформації, але переконайтеся у тому, що клієнтам буде доступний простий метод відписки та можливість обрати, яку саме інформацію вони можуть отримувати: сповіщення про платіж, старт розпродажу, деталі доставки тощо.  

Мобільний додаток 

Веб-сайти втрачають популярність, натомість користувачі надають перевагу мобільним додаткам. Цьому сприяє зростання популярності смартфонів. Кількість пошукових запитів з мобільних пристроїв значно перевищує кількість пошуків через браузер.

Дослідження показують, що користувачі мобільних пристроїв виконують 90% пошуків за допомогою додатків, і лише 10% – через інтернет-браузери. Створення власного мобільного додатку також відкриє для вас ширший та повніший маркетинговий функціонал, зокрема, push-оповіщення. Якщо у вас обмежений бюджет, ви можете почати з Wrapper застосунку – це рішення, які перетворюють ваш існуючий веб-сайт на мобільний додаток. 

Розділ «Найпоширеніші запитання» 

Один з простих методів забезпечення позитивного клієнтського досвіду – це наявність переліку поширених запитань.

Ваші клієнти швидко знаходитимуть відповіді, а також інформацію про купони та знижки. Подібний інструмент буде особливо корисним для компаній, що працюють у сфері послуг, та роздрібних онлайн магазинів. 

Телефонна система VoIP 

Здавалося б, це один з елементів вашої внутрішньої ІТ системи, але ця технологія допомагає формувати позитивний імідж вашої компанії.

Завдяки ІР телефонії ваші співробітники можуть відповідати на дзвінки клієнтів навіть перебуваючи за межами офісу. А низка корисних функцій, таких як груповий дзвінок, автовідповідач та голосова пошта, покращує клієнтський досвід. 

Потрібна допомога з плануванням технологічного апгрейду? 

Звертайтеся до нас і ми допоможемо інтегрувати корисні оновлення в ваші існуючі рішення та дамо рекомендації щодо найцінніших інструментів для вашого бізнесу. 

Виникли питання?

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

БЛОГ

Останні статті