fbpx

Скільки коштує розробка NFT макретплейсу?

Скільки коштує розробка NFT макретплейсу?

Невзаємозамінні токени або NFTs – це новий тип криптовалюти, який дозволяє митцям та представникам креативних індустрій монетизувати власні творчі доробки у радикально новий спосіб. Світовий ринок маркетплейсів NFT вже у 2020 році оцінювався у $338.04 мільйонів. А станом на лютий 2022 року колекція Art blocks досягла найвищої ринкової капіталізації на арт-ринку NFT – $828 мільйонів. В той час, як Metaverse дає людям можливість відвідувати віртуальні виставки, NFT маркетплейси дозволяють купувати та продавати витвори цифрового мистецтва за кріптовалюту. 

Чому нам потрібні NFT маркетплейси?

NFT маркетплейси, як і будь-які інші торгівельні майданчики, створені для продажу та купівлі продуктів. Єдина різниця полягає у тому, що розрахунки здійснюються у криптовалюті або NFT токенах. Користувачі можуть розміщувати на NFT маркетплейсах будь-які цифрові артефакти: витвори мистецтва, розробку NFT ігор, аудіо треки та багато іншого. 

Покроковий план розробки NFT маркетплейсу:

1. Визначити нішу 

Це перший крок у створенні NFT маркетплейсу. Існує 2 основні типи торгівельних майданчиків:  

  • вертикальний
  • горизонтальний

Вертикальний маркетплейс дозволяє продавцям продавати активи конкретній обмеженій аудиторії, виходячи з її потреб та запитів. 

Горизонтальний, навпаки, дозволяє продавцям орієнтуватися на широку аудиторію, але розробка такого типу маркетплейсу потребує значних капіталовкладень та ресурсів.  

2. Прописати ролі 

У будь-якому NFT маркетплейсі існує 3 типи ролей.

  • Покупці

Користувачі, які зацікавлені у придбанні цифрових артефактів та витворів мистецтва. 

  • Митці

Люди, які створили або розробили певні цифрові артефакти та зареєстрували їх як NFT під власним ім’ям або брендом.

  • Адміністратори

Люди, які керують NFT маркетплейсом. 

3. Створити документацію проєкту 

Наступним кроком є написання детальної документації вашого проєкту. Це вимагає багато часу та зусиль, але належним чином створена документація може допомогти вам заощадити чимало коштів під час розробки NFT маркетплейсу. 

4. Розробити дизайн  

NFT маркетплейс – це не унікальна концепція, але ви можете зробити ваш торгівельний майданчик неповторним, популярним, а значить – прибутковим завдяки продуманому та візуально привабливому UI/UX дизайну.  

5. Розробити маркетплейс 

Найважливіший етап цілого проєкту – це власне розробка NFT маркетплейсу. На цій стадії вам необхідно обрати фреймворк, який використовуватимуть розробники, та визначитися з функціоналом вашого торгівельного майданчику.  

6. Протестувати якість продукту 

Будь-яка розробка програмного продукту має пройти обов’язкове тестування якості. Перед запуском вашого NFT маркетплейсу команда QA інженерів повинна перевірити кожну функцію та задокументувати виявлені проблеми й помилки.  

7.Розгорнути маркетплейс 

Завершальний крок – це розгортання NFT маркетплейсу. На цьому етапі розробники тестують готовий продукт в реальному середовищі та запускають платформу. 

Що повинен мати успішний NFT маркетплейс?

  • Вітрина 

Розділ, у якому відображатиметься уся інформація про цифрові артефакти: тип, дані власника, цінові пропозиції тощо. 

  • Функція «Пошук» 

Користувачі повинні мати можливість швидко та легко знайти конкретні цифрові активи за номером токена, класом або тегами. Це полегшує користування маркетплейсом.  

  • Популярні NFT об’єкти 

Цей розділ допомагає привернути увагу відвідувачів до цікавих артефактів, які вони могли пропустити у стрічці та надавати вичерпну інформацію про них.  

  • Функція «Аукціон» 

Ця функція є необхідною для будь-якого торгівельного майданчику NFT. З її допомогою покупці дізнаються про деталі придбання артефакту: вартість кроку, дата завершення аукціону, умови продажу тощо. 

  • Інтеграція цифрових гаманців 

Завдяки інтеграції різних типів гаманців користувачі отримують можливість оплачувати покупки різними типами цифрових валют. 

  • Push повідомлення 

Push-повідомлення відграють важливу роль, як у маркетингу, так і у кібербезпеці. Наприклад, ви можете надсилати push-сповіщення про появу трендових NFT, інформувати про заплановані аукціонів, повідомляти про розмір ставок тощо. 

  • Клієнтська підтримка 

Функція підтримки клієнтів може допомогти вам підвищити довіру користувачів до вашої платформи. Ефективна підтримка клієнтів чудово працює для підвищення лояльності клієнтів. 

Скільки коштує розробка NFT маркетплейсу?

Після того, як ви обрали функціонал вашого NFT маркетплейсу, можна переходити до складання кошторису. Без детального вивчення проєктної документації неможливо визначити точну вартість подібної розробки, адже фінальна сума залежить від обраної платформи, інтеграції сторонніх інструментів, фреймворків, які застосовуватиме команда розробників, витрат на оплату команди проєкту тощо. Проте, базуючися на орієнтовній вартості наведених вище компонентів, ви зможете визначити приблизний обсяг потрібних інвестицій. Якщо ж ви серйозно замислилися над стартом власного NFT торгівельного майданчику, найкращим рішенням буде проконсультуватися з професіоналами. 

Виникли питання?

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

БЛОГ

Останні статті