П’ять найважливіших пунктів у політиці кібербезпеки вашої організації
Світ значно змінився протягом минулого року. Люди масово перейшли на віддалену роботу, компанії почали ширше використовувати хмарні сервіси, електронна комерція вийшла на новий рівень розвитку. За таких умов питання кібер безпеки виходять на перший план. Ми склали перелік з п’яти найважливіших, на думку експертів, пунктів, які мають бути відображені у політиці кібербезпеки вашої організації.
1. Політика прийнятного використання.
На думку провідних експертів галузі, це наріжний камінь цілої політики кібер безпеки організації. Політика прийнятного використання визначає певне використання активів та даних компанії, яке не шкодить інтересам організації та визначене як прийнятне. Іншими словами, це перелік прав та вимог до співробітників під час користування ІТ системами компанії. Це своєрідний список того, що можна и чого не можна робити. Застосовуючи політику прийнятного використання, організація зменшує ризики, пов’язані з діями користувачів.
2. Класифікація даних.
Для того, щоб визначити цінність даних, якими володіє компанія, їх потрібно переглянути та класифікувати. Без ретельно систематизованої інформації неможливо організувати ефективний моніторинг та управління даними. Менеджери компанії спільно з ІТ фахівцями повинні розробити безпечну процедуру використання та обміну конфіденційними даними.
3. План реагування на інциденти, пов’язані з кібер безпекою.
План реагування на інциденти – це документ, який містить перелік та детальний опис процедур і дій під час кібер атаки. В ньому, зокрема, описані ролі та обов’язки членів команди під час реагування на інциденти, зазначені критерії за якими визначається ступінь загрози та перелічені подальші дії. План реагування на аварії потрібно актуалізувати щороку або частіше.
4. Віддалений доступ та регулювання використання власних пристроїв.
Політика регулювання віддаленого доступу, яка містить зокрема правила використання власних пристроїв для робочих задач, визначає базові засади кібер безпеки під час доступу до корпоративної мережі з будь-якої кінцевої точки. Це можуть бути смартфони, комп’ютери, планшети та інші особисті девайси співробітників. Мета політики віддаленого доступу – мінімізувати ризики, пов’язані з несанкціонованим використанням активів компанії та запобігти витокам конфіденційних даних.
5. План аварійного відновлення.
План аварійного відновлення описує процедури, задачі та процес звітування під час кризи та подолання її наслідків. Подібно до плану реагування на інциденти, цей документ потрібно оновлювати щороку або частіше. Статистика свідчить, що відсутність плану аварійного відновлення є однією з головних причин, через які компанії припиняють свою діяльність після вдалих кібер атак, витоків даних або масового виходу з ладу обладнання.
Політика кібер безпеки компанії – це питання, яке небезпечно ігнорувати або відкладати на невизначений термін.
У важливих питаннях, зокрема кібер безпеки та захисту конфіденційних даних, найкраще довіритися професіоналам. Експерти Klik Ukraine Support подбають про надійний захист ваших ІТ систем від А до Я.
БЛОГ
Останні статті
-
Шість застарілих технологічних інструментів, які вже не варто використовувати.
-
З якою періодичністю потрібно проводити тренінги з кібербезпеки для співробітників?
-
Як використання методу SLAM допомагає у виявленні спроб фішингу.
-
Ознаки того, що ваш комп’ютер може бути заражений шкідливим програмним забезпеченням
-
ТОП-5 атак на мобільні пристрої, на які вам потрібно звернути увагу.
-
ТОП-5 помилок в кібербезпеці, через які ваші дані наражаються на небезпеку.
-
PPC-кампанії для сегменту B2B: поради щодо ефективної лідогенерації.
-
Як знайти ІТ сервіс провайдера для малого та середнього бізнесу?
-
Блог Артура: Кібератаки на державному рівні. Як захиститися.
-
Технологічні тренди 2025 року, які зроблять революцію в галузі медицини
-
Основи безпечного онлайн шопінгу під час розпродажів Black Friday