Жінки в IT: Шлях Віти Черпак

Знайомтеся – Віта Черпак, директорка з маркетингу у Klik Solutions, експертка у галузі Tech Marketing.
Продовжуємо цикл статей “Women in Tech” про жінок, які зробили кар’єру у галузі технологій. Сьогодні розповідаємо історію Віти Черпак, яка керує напрямом цифрового маркетингу в Klik Solutions. Її професійний шлях – не просто історія успіху, але й джерело натхнення для жінок, які мріють про світ технологій.
Віта завжди захоплювалася вирішенням складних задач та вірила в те, що технологій здатні якісно покращити життя мільйонів людей.
“Мене завжди захоплювало те, як за допомогою технологій можна розв’язати чимало складних проблем, з якими ми стикаємося щодня”, – розповідає вона. Її допитливість, наполегливість та прагнення глибше вивчити технологічні рішення привели її в сферу ІТ.
Віта долучилася до команди Klik навесні 2020 року, в непрості часи пандемії, в ролі менеджерки з маркетингу відповідальної за маркетинг-стратегію Klik Solutions та Klik Ukraine. За неповні 5 років команда, яка тоді налічувала тільки двох фахівців, значно зросла, розширився і спектр задач та обов’язків.

Згодом Віта Черпак очолила агентство цифрового маркетингу Klik Digital, створеного як частина Klik Holding, і сьогодні відповідає за просування та позиціонування семи структурних підрозділів холдингу. Вона є тім-лідеркою команди з 13 фахівців, які надають широкий спектр маркетингових послуг як для бізнес-підрозділів Klik, так і для зовнішніх клієнтів.
Її розвиток у компанії був органічним, кар’єрний ріст був обумовлений постійним навчанням. Віта згадує: «Як фахівчиня з цифрового маркетингу, я завжди була оточена ІТ-фахівцями, тому у мене не було жодних шансів працювати в жодній іншій сфері. Я зрозуміла з першої зустрічі, що Klik — саме та компанія, у якій я хочу працювати».
Професійний шлях Віти позначений її прагненням до досконалості та цікавістю до інновацій. «Одна з моїх головних цілей — зробити так, щоб технології, які ми розробляємо, були доступними та корисними для всіх, поєднуючи інновації з практичним впливом на суспільство», — пояснює вона.
Віта активно підтримує інклюзивність в технологічній сфері та вірить, що індустрія розвивається, коли враховує різні точки зору. «Різноманіття стимулює інновації. Завдяки різноманітним поглядам ми можемо створювати більш комплексні та інклюзивні рішення», — підкреслює Віта.
Поза робочими задачами Віта є менторкою для жінок, які тільки починають кар’єру в ІТ та галузі технологій, надає їм підтримку, ділиться власним досвідом та рекомендаціями щодо професійного розвитку.
Кар’єрний шлях Віти не був позбавлений перешкод та труднощів. Як жінці, яка наважилася розвиватися в “традиційно чоловічій” індустрії, їй доводилося долати стереотипи та доводити власну експертність. «Бували моменти, коли мене недооцінювали, але я використовувала це як мотивацію досягати ще більших результатів і доводити, що твоя робота говорить голосніше за будь-які упередження», — згадує вона. Її стійкість і наполегливість є чудовим прикладом для тих, хто стикається з подібними труднощами.
Говорячи про майбутнє, Віта оптимістично налаштована щодо ролі жінок у технологіях та гендерної рівності. «Ми зробили значний крок вперед, але попереду ще довгий шлях. Важливо продовжувати боротися за рівність та створювати кар’єрні можливості для жінок в ІТ та технологіях», — зазначає вона. І додає, що вірить у майбутнє, в якому внесок жінок буде визнаний і оцінений на рівних, а молоді дівчата з раннього віку заохочуються до вичення технологій та розвитку кар’єри у цьому напрямі.
Історія Віти Черпак є свідченням того, що навіть одна людина може впливати на формування майбутнього індустрії.
Завдяки своїй інноваційній роботі, пропаганді інклюзивності та менторству початківців, Віта не лише прокладає шлях для майбутніх поколінь жінок у технологіях, але й робить внесок у поширення інформації про технологічний прогрес і його потенціал у формуванні більш різноманітного середовища, світу з рівними можливостями для кожного.
Вона завдячує своїм успіхом у сфері маркетингу своїй команді: «Я рада, що моя команда завжди готова поділитися своїми думками та ідеями. Вони відкриті до будь-яких інновацій і роблять власний внесок у розвиток цифрового маркетингу!»
БЛОГ
Останні статті
-
Шість застарілих технологічних інструментів, які вже не варто використовувати.
-
З якою періодичністю потрібно проводити тренінги з кібербезпеки для співробітників?
-
Як використання методу SLAM допомагає у виявленні спроб фішингу.
-
Ознаки того, що ваш комп’ютер може бути заражений шкідливим програмним забезпеченням
-
ТОП-5 атак на мобільні пристрої, на які вам потрібно звернути увагу.
-
ТОП-5 помилок в кібербезпеці, через які ваші дані наражаються на небезпеку.
-
PPC-кампанії для сегменту B2B: поради щодо ефективної лідогенерації.
-
Як знайти ІТ сервіс провайдера для малого та середнього бізнесу?
-
Блог Артура: Кібератаки на державному рівні. Як захиститися.
-
Що насправді мотивує команду переходити на нові технологічні інструменти?
-
Чому гармонія між людиною та технологіями — майбутнє кібербезпеки
-
Правила кібергігієни для літнього сезону: відпочивайте безпечно!