Women in Tech: Аліна Александрова. Креативність та експерименти у світі ІТ-маркетингу.

Героїня нашої нової статті з рубрики «Women in Tech» — Аліна Александрова, креативна та енергійна SMM-менеджерка в Klik Holding. Її кар’єра в ІТ — це історія про адаптивність, творчість і сміливість досліджувати нове в цифровому маркетингу.
Знайомитися зі світом технологій Аліна почала ще в дитинстві. Її перший діджитальний досвід супроводжували рожеві телефони та обмін музикою на Nokia Express Music. «Я завжди кайфувала від гаджетів-новинок», — згадує вона. Ця любов до електроніки поступово привела її до захоплення продуктами Apple, а потім стала початком справжньої тяги до техноіндустрії. Хто б міг подумати, що саме це відкриє їй двері в ІТ?
Проте, досвід маркетолога Аліна почала здобувати у галузях, далеких від цифрових технологій: у її портфоліо — проєкти для салонів краси, рітейлу, онлайн-магазинів. Але запрошення долучитися до команди ІТ-компанії — навіть без досвіду у сфері — стало початком нового етапу в її кар’єрі. «Я навчалася “на ходу”. Мені подобається пробувати нове й реалізовувати ідеї. Мабуть, тому, що я люблю виклики», — ділиться Аліна.
Переломним моментом стало приєднання до Klik Solutions, де вона вже понад два з половиною роки розвивається та вражає команду своїм прогресом. Артур Ольшанський та Віта Черпак помітили її здатність до навчання та креативність і надали можливість розвиватися, зростати та реалізовувати творчі експерименти.
Звісно, робота в ІТ — не завжди легка. «У цій сфері дійсно складно. Іноді знайти «ключ» для просування — це як розгадати ребус. Але саме це і драйвить!» — сміється Аліна. Вона порівнює світ ІТ-маркетингу з безмежним океаном можливостей для креативу — від створення стратегій до роз’яснення складних технічних понять і рішень у доступній та зрозумілій формі.
І хоч іноді трапляються виклики — від ухвалення пропозицій клієнтами до креативних задач — команда Klik Solutions завжди підтримує і допомагає впоратися з ними.
Важлива порада Аліни для дівчат, які думають про розвиток в ІТ та цифрових технологіях: «Не бійтеся цієї сфери. Спробуйте, пориньте. Там неймовірно цікаво, і ти відчуваєш, що робиш щось масштабне і справді важливе». Вона наголошує, що навіть якщо ІТ-маркетинг здається складним, головне — використовувати свої маркетингові навички з ІТ-фокусом.
Історія Аліни Александрової — це крутий приклад того, як поєднати креативність із технологіями, долати виклики і постійно вчитися, щоб впевнено будувати кар’єру у світі ІТ.
Women in Tech: Аліна Александрова. Креативність та експерименти у світі ІТ-маркетингу.

Героїня нашої нової статті з рубрики «Women in Tech» — Аліна Александрова, креативна та енергійна SMM-менеджерка в Klik Holding. Її кар’єра в ІТ — це історія про адаптивність, творчість і сміливість досліджувати нове в цифровому маркетингу.
Знайомитися зі світом технологій Аліна почала ще в дитинстві. Її перший діджитальний досвід супроводжували рожеві телефони та обмін музикою на Nokia Express Music. «Я завжди кайфувала від гаджетів-новинок», — згадує вона. Ця любов до електроніки поступово привела її до захоплення продуктами Apple, а потім стала початком справжньої тяги до техноіндустрії. Хто б міг подумати, що саме це відкриє їй двері в ІТ?
Проте, досвід маркетолога Аліна почала здобувати у галузях, далеких від цифрових технологій: у її портфоліо — проєкти для салонів краси, рітейлу, онлайн-магазинів. Але запрошення долучитися до команди ІТ-компанії — навіть без досвіду у сфері — стало початком нового етапу в її кар’єрі. «Я навчалася “на ходу”. Мені подобається пробувати нове й реалізовувати ідеї. Мабуть, тому, що я люблю виклики», — ділиться Аліна.
Переломним моментом стало приєднання до Klik Solutions, де вона вже понад два з половиною роки розвивається та вражає команду своїм прогресом. Артур Ольшанський та Віта Черпак помітили її здатність до навчання та креативність і надали можливість розвиватися, зростати та реалізовувати творчі експерименти.
Звісно, робота в ІТ — не завжди легка. «У цій сфері дійсно складно. Іноді знайти «ключ» для просування — це як розгадати ребус. Але саме це і драйвить!» — сміється Аліна. Вона порівнює світ ІТ-маркетингу з безмежним океаном можливостей для креативу — від створення стратегій до роз’яснення складних технічних понять і рішень у доступній та зрозумілій формі.
І хоч іноді трапляються виклики — від ухвалення пропозицій клієнтами до креативних задач — команда Klik Solutions завжди підтримує і допомагає впоратися з ними.
Важлива порада Аліни для дівчат, які думають про розвиток в ІТ та цифрових технологіях: «Не бійтеся цієї сфери. Спробуйте, пориньте. Там неймовірно цікаво, і ти відчуваєш, що робиш щось масштабне і справді важливе». Вона наголошує, що навіть якщо ІТ-маркетинг здається складним, головне — використовувати свої маркетингові навички з ІТ-фокусом.
Історія Аліни Александрової — це крутий приклад того, як поєднати креативність із технологіями, долати виклики і постійно вчитися, щоб впевнено будувати кар’єру у світі ІТ.
БЛОГ
Останні статті
-
Шість застарілих технологічних інструментів, які вже не варто використовувати.
-
З якою періодичністю потрібно проводити тренінги з кібербезпеки для співробітників?
-
Як використання методу SLAM допомагає у виявленні спроб фішингу.
-
Ознаки того, що ваш комп’ютер може бути заражений шкідливим програмним забезпеченням
-
ТОП-5 атак на мобільні пристрої, на які вам потрібно звернути увагу.
-
ТОП-5 помилок в кібербезпеці, через які ваші дані наражаються на небезпеку.
-
PPC-кампанії для сегменту B2B: поради щодо ефективної лідогенерації.
-
Як знайти ІТ сервіс провайдера для малого та середнього бізнесу?
-
Блог Артура: Кібератаки на державному рівні. Як захиститися.
-
Що насправді мотивує команду переходити на нові технологічні інструменти?
-
Чому гармонія між людиною та технологіями — майбутнє кібербезпеки
-
Правила кібергігієни для літнього сезону: відпочивайте безпечно!