Найкращі програми для ефективної дистанційної роботи
Дистанційна робота, поширенню якої неабияк сприяла пандемія COVID-19, перетворилася на нову реальність сучасного світу. Вона надає необхідну сьогодні гнучкість, позитивно впливає на продуктивність команди та підвищує рівень задоволення співробітників. Однак усі ці фактори значною мірою залежать від правильного підбору відповідних інструментів для віддаленої роботи. Отже, давайте розглянемо деякі з найпопулярніших рішень для роботи у розподілених командах.
Trello – улюбленець стартапів. Це надзвичайно універсальна та проста у використанні програма для управління проектами на основі Kanban. Trello дозволяє відстежувати прогрес проєкту у вельми простий та наочний спосіб. Ви можете делегувати завдання, збирати й зберігати інформацію, аналізувати її, а також планувати й організовувати робочі процеси, створюючи та переставляючи картки із завданнями для кожного з членів команди.
Slack – це простий інструмент для спілкування в чаті зі зручним інтерфейсом. Він дозволяє команді залишатися на зв’язку, коли це потрібно, та працює із безліччю різноманітних програм, таких як G Suite, Dropbox, Adobe Creative Cloud тощо. Slack доступний як для мобільних пристроїв, так і для стаціонарних комп’ютерів, що дозволяє користувачам працювати та координувати свої дії звідусіль.
Zoom – це надзвичайно легке рішення для відеоконференцій, яке інтегрується безпосередньо з Google календарем. Zoom передовсім відомий завдяки високоякісним відеодзвінкам, але ця програма дозволяє також надсилати текстові повідомлення. Відеозаписи є однією з найпопулярніших функцій Zoom. Їх можна використовувати для створення навчальних відео або інструкцій з виконання типових операцій.
Ще один популярний інструмент для онлайн-відеоконференцій – платформа Cisco Webex. Вона безкоштовна, проста у використанні та інтегрується з Outlook, Google, Office 365 тощо. Завдяки сумісності платформи з різними типами пристроїв, ви можете долучатися до онлайн-зустрічей з ноутбука, планшета чи мобільного телефону.
Dropbox — це хмарний сервіс, який дозволяє користувачам безпечно зберігати та ділитися своїми файлами. Завдяки цьому рішенню ви можете впорядковувати та користуватися документами, зображеннями, відео, музикою та іншими типами файлів. Dropbox сумісний із різними пристроями, тому сервісом можна користуватися як з комп’ютера, так і з будь-якого мобільного девайсу.
Google Drive — це хмарна платформа, завдяки якій ваші дані зберігатимуться у безпечному сховищі. Під час командної роботи документи, електронні таблиці, презентації можна синхронізувати між різними пристроями, дозволяючи користувачам переглядати та редагувати їх. Google Drive також можна використовувати для створення щотижневих звітів та аналізу продуктивності команди.
Ще одне дуже популярне файлове сховище. На додачу до основних переваг хмарних сервісів, з Microsoft OneDrive ви отримуєте цілий пакет Office 365, а також 60 хвилин міжнародних дзвінків Skype лише за одну підписку.
Створене в 2008 році, Asana є надзвичайно потужним рішенням для командної роботи з повним набором необхідних функцій: від графіків та дошок проєктів до інструментів автоматизації. Простий дизайн Asana дозволяє без зайвих зусиль розподіляти задачі, відстежувати прогрес і визначати відповідального за певний етап роботи, зменшуючи тим самим ймовірність неправильного розуміння розподілу проєктних ролей і обов’язків.
Basecamp здобув популярність завдяки простому інтерфейсу та корисному функціоналу. Терміни виконання, календар та списки задач допомагають користувачам розставляти пріоритети та організовувати свою роботу залежно від пріоритету завдань. Дошки задач, групові чати та автоматичні перевірки гарантують, що кожен член команди буде в курсі подій. Basecamp дозволяє учасникам проєкту спілкуватися в режимі реального часу.
Jira, яка належить Atlassian, дещо нагадує Trello, але цей інструмент призначений виключно для розробки програмного забезпечення. Jira — чудове рішення для високопродуктивних команд, оскільки воно забезпечує швидкий процес девелопменту. Jira, як продукт екосистеми Atlassian, взаємодіє з іншими її продуктами, такими як BitBucket і Confluence, для оптимізації процесу розробки.
Microsoft Teams інколи називають корпоративною версією Slack. Це рішення є частиною екосистеми Microsoft Office і сумісне з усіма іншими продуктами Microsoft. Microsoft Teams — це місце для спілкування, відеодзвінків та обміну файлами. Якщо ваша компанія використовує інструменти Microsoft Office, опанування Teams буде надзвичайно простим, оскільки більшість членів вашої команди вже знайомі з програмним забезпеченням MS Office.
Evernote — чудовий інструмент для створення нотаток, який стане в нагоді розподіленим командам. Він дозволяє робити нотатки та автоматично синхронізувати їх на усіх пристроях. Потрібний КПК, список справ та кишеньковий блокнот? Обирайте Evernote.
World Time Buddy — це конвертор часу та онлайн-планувальник зустрічей. Він надзвичайно зручний для команд, які працюють на різних континентах. Його дизайн дозволяє людям порівнювати різні часові пояси для призначення онлайн-зустрічей у максимально комфортних для всіх учасників час.
EmailAnalytics
Цей інструмент передовсім стане в нагоді командам з продажу та спеціалістам з роботи з клієнтами. Він візуалізує користування електронною поштою членами вашої команди, вираховує середній час відповіді на звернення та дозволяє аналізувати, скільки електронних листів кожен член вашої команди надсилає та отримує щодня. Користувачі EmailAnalytics відзначають, що цей інструмент дозволяє скоротити час відповіді на звернення клієнтів в середньому на 42,5%, а це, в свою чергу, призводить до збільшення продажів у середньому на 16%.
Blueboard
Ця унікальна платформа допомагає відзначити зусилля ваших найкращих співробітників без зайвого клопоту. Працівники можуть самостійно обрати персоніфікований бонус залежно від власних вподобань: це може бути якийсь новий досвід, відпустка, майстер-клас тощо, а Blueboard подбає про все інше.
Завдяки цим популярним інструментам для віддаленої роботи ваша команда працюватиме ефективніше та з більшим комфортом.
БЛОГ
Останні статті
-
Шість застарілих технологічних інструментів, які вже не варто використовувати.
-
З якою періодичністю потрібно проводити тренінги з кібербезпеки для співробітників?
-
Як використання методу SLAM допомагає у виявленні спроб фішингу.
-
Ознаки того, що ваш комп’ютер може бути заражений шкідливим програмним забезпеченням
-
ТОП-5 атак на мобільні пристрої, на які вам потрібно звернути увагу.
-
ТОП-5 помилок в кібербезпеці, через які ваші дані наражаються на небезпеку.
-
PPC-кампанії для сегменту B2B: поради щодо ефективної лідогенерації.
-
Як знайти ІТ сервіс провайдера для малого та середнього бізнесу?
-
Блог Артура: Кібератаки на державному рівні. Як захиститися.
-
Технологічні тренди 2025 року, які зроблять революцію в галузі медицини
-
Основи безпечного онлайн шопінгу під час розпродажів Black Friday