Поради щодо налаштування багатофакторної аутентифікації
Важливість забезпечення надійного захисту ваших облікових записів зростає щодня. Найпростіший та найшвидший спосіб підвищити рівень безпеки – це багатофакторна аутентифікація користувачів. Ця функція дозволяє надійніше контролювати доступ.
Евеліна Фішман, проєктний менеджер Klik Solutions з майже 10 досвідом у галузі ІТ, ділиться порадами щодо налаштування багатофакторної аутентифікації для Office 365.
Найвідоміші світові технічні гіганти такі, як Facebook, GitHub, Amazon Web Services (AWS), Microsoft, Apple та інші, також використовують технологію багатофакторної ідентифікації користувачів. Їх приклад наслідують деякі фінансові установи, які прагнуть забезпечити максимальний захист власної конфіденційної інформації та даних своїх клієнтів.
Навіть якщо ваш пароль доступу було зламано, з багатофакторною аутентифікацією хакери не мають жодного шансу. Хіба що другий ключ також потрапить до рук зловмисників, а це малоймовірно.
Як працює ця технологія? Під час входу до облікового запису, користувач має ввести не лише особистий пароль, але й другий ключ доступу. Інколи це шестизначний код, який надсилається на мобільний телефон, або генерується програмою.
Оскільки текстові повідомлення можуть бути перехоплені, а тому менш надійні, ми рекомендуємо використовувати додатки.
Увімкнувши багатофакторну ідентифікацію за допомогою кількох простих кроків, ви зможете захистити вашу компанію та співробітників від спроб кібератак та шахрайства.
Отже, наші рекомендації щодо налаштування доступу до Office 365.
1. Спершу перевірте чи маєте ви права адміністратора (Global Admin rights)
Що є необхідною умовою для налаштування параметрів безпеки та увійдіть до Microsoft 365 саме з цього облікового запису.
2. Вимкніть багатофакторну аутентифікацію для кожного окремого користувача.
Для цього виберіть пункт меню Користувачі, перейдіть до вкладки Активні користувачі і встановіть Вимкнено для багатофакторної ідентифікації.
3. Перевірте чи увімкнено Сучасну аутентифікацію (Modern Autentication) в налаштуваннях.
Якщо ви користуєтесь пакетом Office 2013, перевірте чи увімкнено Сучасну аутентифікацію (Modern Autentication) в налаштуваннях. Підписки, які були придбані довший час тому, можуть вимагати мануального увімкнення цієї функції.
4. Налаштуйте сервер багатофакторної аутентифікації Azure.
Якщо ви маєте справу зі складнішими вимогами до безпеки, завжди варто довірити цю задачу професіоналам. Klik Ukraine Support допоможе вам захистити конфіденційні дані компанії та ваших клієнтів, і зробити ваш робочий процес безперебійним та надійним. Більше деталей можна знайти ТУТ.
БЛОГ
Останні статті
-
Шість застарілих технологічних інструментів, які вже не варто використовувати.
-
З якою періодичністю потрібно проводити тренінги з кібербезпеки для співробітників?
-
Як використання методу SLAM допомагає у виявленні спроб фішингу.
-
Ознаки того, що ваш комп’ютер може бути заражений шкідливим програмним забезпеченням
-
ТОП-5 атак на мобільні пристрої, на які вам потрібно звернути увагу.
-
ТОП-5 помилок в кібербезпеці, через які ваші дані наражаються на небезпеку.
-
PPC-кампанії для сегменту B2B: поради щодо ефективної лідогенерації.
-
Як знайти ІТ сервіс провайдера для малого та середнього бізнесу?
-
Блог Артура: Кібератаки на державному рівні. Як захиститися.
-
Технологічні тренди 2025 року, які зроблять революцію в галузі медицини
-
Основи безпечного онлайн шопінгу під час розпродажів Black Friday