Що таке ІТ сервіс провайдер?
ІТ сервіс провайдер – це аутсорсингова компанія, яка пропонує комплексну підтримку технічної складової вашого бізнесу: від розробки та розгортання оптимальної ІТ інфраструктури до обслуговування в режимі 24*7*365. Це надійний партнер, до зони відповідальності якого зокрема належать Служба підтримки, хмарні технології, кібербезпека, допомога у виборі оптимальних інструментів для бізнесу та постачальників обладнання. Klik Ukraine Support фокусується на трьох основних напрямах діяльності: комплексній ІТ підтримці, хмарних рішеннях та кібербезпеці. Дізнатися більше про послуги, які можуть бути корисними саме вашому бізнесу, можна ТУТ.
Які переваги отримує бізнес від співпраці з ІТ сервіс провайдером?
Технології стрімко входять у наше повсякденне життя, допомагаючи нам впорядковувати операційну діяльність, підвищувати продуктивність, обробляти великі масиви даних. ІТ сервіс провайдер допомагає організувати технічний бік вашого бізнесу таким чином, щоб вам не доводилося відволікатися від стратегічних цілей. Ми забезпечимо надійну безпеку ваших конфіденційних даних, та назавжди виженемо хакерів з ваших нічних жахіть. Якщо ви потребуватимете експертної поради щодо нових технологій, інструментів, додатків тощо, наші професіонали найвищого рівня проконсультують вас та допоможуть знайти оптимальне рішення. Klik Ukraine Support має великий досвід співпраці з фінансовими установами та юридичними фірмами, закладами охорони здоров’я та будівельними компаніями, а також різноманітними некомерційними організаціями.
Де знаходяться офіси вашої компанії?
Головний офіс компанії Klik Solutions знаходиться у Балтиморі (США), європейські філії розташовані в Амстердамі (Нідерланди) та Києві (Україна). Ми працюємо з клієнтами з усього світу, незалежно від географічного положення та часового поясу.
Чим ваша компанія відрізняється від інших ІТ сервіс провайдерів?
Для нас успішний бізнес клієнта та задоволення замовників від співпраці з нами – понад усе! Для того, щоб надавати вам найкращий сервіс, наша команда постійно вдосконалює як інженерні навички, так і вміння працювати з клієнтами.
З бізнесом якого масштабу ви працюєте?
Наші рішення легко масштабуються, тому ми адаптуємо їх до потреб будь-якої компанії. Вони бездоганно працюють як для забезпечення функціонування невеликого родинного бізнесу, так і для потреб великої корпорації.
Як визначити, чи потрібні моєму бізнесу послуги ІТ сервіс провайдера?
Чи використовуєте ви технології у вашому бізнесі? Якщо відповідь ствердна, то вам потрібен ІТ сервіс провайдер. Особливо, якщо ви прагнете розвивати бізнес та розширюватися. Співпраця з ІТ сервіс провайдером надасть вам безцінну конкурентну перевагу в швидкозмінних реаліях сьогодення. Ми допоможемо вам обрати ті рішення та інструменти, які приноситимуть реальну користь вашій компанії, позбавивши вас необхідності платити за зайве.
Що входить до пакету послуг?
Ми пропонуємо нашим клієнтам кілька пакетів на вибір. ТУТ ви можете детально переглянути їх вміст. Наші спеціалісти нададуть вам вичерпну консультацію та відповіді на будь-які питання, пов’язані з нашими сервісами. Контакна інформація infoua@kliksolutions.com.ua.
З якими галузями ви співпрацюєте?
Ми маємо досвід співпраці з багатьма індустріями, але найбільші клієнти нашої компанії – це заклади охорони здоров’я, юридичні компанії,будівельний сектор, виробники та дістріб’ютори продуктів харчування та некомерційні організації.
Чи може клієнт звернутися до Служби підтримки у неробочий час?
Так, наша інженерна служба працює в режимі 24x7x365, тому ви можете бути спокійними за технічний бік вашого бізнесу навіть вночі.
Як виглядає процедура звернення до Служби підтримки?
Ми працюємо за системою звернень (тікетів), яка досить давно використовується в цілому світі та довела свою ефективність. Клієнт звертається до Служби підтримки будь-яким зручними для нього способом: за телефоном або email, його звернення фіксується в системі та передається в роботу інженерам, які компетентні вирішувати дану проблему. Співробітники служби підтримки залишаються на зв’язку з клієнтом, поки проблему не буде вирішено та клієнт підтвердить відсутність додаткових питань. Після цього ми надсилаємо йому форму оцінювання рівня сервісу та закриваємо тікет.
Який відсоток позитивних відгуків ви отримуєте від клієнтів?
Klik Ukraine Support пишається тим, що наша команда ефективно виконує місію компанії: надавати відмінний сервіс замовникам. Це підтверджено підсумками опитувань, які ми регулярно проводимо серед клієнтів. Ми отримуємо в середньому 99,2% позитивних оцінок.
Якими технічними навичками володіють інженери вашої Служби підтримки?
Наші інженери постійно підвищують кваліфікацію та проходять галузеві сертифікації. Фахівці Klik Ukraine Support сертифіковані Microsoft, Veeam, Sophos та іншими виробниками програмного забезпечення та додатків.
Хто є офіційними партнерами вашої компанії?
Ми постійно розвиваємося та налагоджуємо партнерство з провідними світовими розробниками програмного забезпечення та додатків. З повним переліком партнерів Klik Ukraine Support ви можете ознайомитися ТУТ.
Як хмарні технології можуть допомогти мені у розвитку бізнесу?
Хмарні рішення – це напрям, який сьогодні розвивається найшвидше за усі інші технології. Раніше висока вартість хмарних рішень робила їх доступними лише для великого бізнесу, але зараз скористатися перевагами хмари може будь-хто. Використання хмари – це можливість організувати віддалену роботу, працювати разом з командою, навіть знаходячись на значній відстані одне від одного, використовувати сучасні додатки та інструменти, проводити резервне копіювання та надійно зберігати дані тощо. Хмара надає відчутну конкурентну перевагу вашому бізнесу. Якщо ви хочете дізнатися більше – надішліть нам повідомлення на infoua@kliksolutions.com.ua.
Наша компанія зовсім невелика, невже вона може зацікавити кібер злочинців?
Так! Більше того, недооцінювання ризиків досить часто призводить до фатальних наслідків. Хакери знають, що малий бізнес часто не приділяє гідної уваги питанням кібер захисту, тому й атакують невеликі компанії. Статистика свідчить, що 60% малого бізнесу не вдається відновити діяльність після того, як вони стають жертвами кібер атак. Отже, не варто нехтувати безпекою.