fbpx

Нічого не знайдено

Повна ІТ підтримка для компанії – дистриб’ютора продуктів харчування

Опис кейсу:

Велика компанія-дистрибутор молочної продукції зазнала хакерської атаки та звернулася по допомогу до Klik Solutions. Ми перевірили роботу всіх систем та налагодили їх таким чином, щоб мінімізувати ризик повторення подібних випадків в майбутньому. Приємно вражені якістю та темпами виконання робіт, наші клієнти вирішили розширити співпрацю та замовили комплексне ІТ обслуговування від Klik Solutions. З того часу ця компанія є одним із найбільших наших постійних клієнтів.

Компанія-клієнт:

Коли йдеться про комплексне надання ІТ послуг, універсального рішення, яке б задовольнило вимоги кожного клієнта, не існує. Наш підхід до замовників – унікальний та точно налаштований під потреби того чи іншого бізнесу. Цього разу до Klik Solutions звернулися представники родинного бізнесу з дистрибуції молочних виробів. Їх компанія, яка співпрацює з понад 150 клієнтами з усіх регіонів східного узбережжя США, від Нью-Йорка до Вірджінії, Флоріди та Багамів, стала жертвою атаки кіберзлочинців.

Проблема та методи її подолання:

На корпорацію було здійснено хакерську атаку. Випадок ускладнювався тим, що система резервного копіювання даних, яку на той час використовували для потреб бізнесу, була безнадійно застарілою. Працівники щоранку фізично проводили заміну плівок для запису, та, коли наші експерти взялися до роботи, виявилося, що копіювання даних не проводилося протягом останніх 27 днів. Це могло би стати справжньою катастрофою для бізнесу подібного масштабу. Процедурно, вони ніколи не працювали з системою створення запитів, а завжди розраховували на допомогу штатного ІТ менеджера.

Рішення:

  • Фахівці Klik Solutions визначили та проаналізували наслідки атаки. Завдяки цьому ми зрозуміли масштаб збитків, яких зазнав бізнес внаслідок інциденту та ймовірність повторення атак у майбутньому. Враховуючи на ці дані, ми розробили перелік рекомендацій щодо повернення робочих процесів у звичний режим.
  • Разом з представниками замовника було скомпоновано 24-місячний план дій, із зазначенням цілей та шляхів їх досягнення.
  • Спеціалісти Klik Solutions з кібербезпеки замінили існуючі брандмауери на надійні рішення від Sophos та запропонували повний спектр послуг з резервного копіювання даних від Veeam. Задоволені результатом клієнти виявили бажання довірити нашій компанії комплексне ІТ обслуговування потреб їх бізнесу.

Результати:

  • Тепер наші клієнти мають можливість стовідсотково сфокусуватися на роботі та розширенні клієнтської бази. Звісно, ніхто не застрахований на 100% від хакерських атак, але Klik Solutions стоїть на сторожі їхнього спокою.
  • Так одиничний інцидент став початком тривалої співпраці. Наразі ми забезпечуємо комплексну ІТ підтримку, яка максимально точно відповідає бізнес-задачам клієнта.
  • Рішення, яке ми запропонували цій компанії включає MS Complete, SIM Services, DUOS (MFA), сервіси від Sophos.
  • Співпраця з Klik Solutions також дозволило оптимізувати роботу штатного ІТ фахівця, який раніше витрачав багато робочого часу на встановлення оновлень програмного забезпечення та консультування колег. Завдяки аутсорсу цих задач, він має змогу сконцентруватися на оптимізації внутрішніх процесів та працювати більш ефективно.

Відгук:

«Ми надзвичайно раді, що знайшли Klik Solutions. Це компанія, якій властивий високопрофесійний та водночас персоніфікований підхід до кожного клієнта. Спеціалісти компанії зробили все, щоб допомогти нам. Для нас вони не просто ІТ сервіс провайдери, а справжні друзі, до яких можна звернутися до допомогу у будь-яку хвилину.»