Опис кейсу:
Партнерство Klik Solutions та міжнародної будівельної компанії розпочалося з надання ІТ підтримки кільком їхнім проєктам. Переконавшись у тому, що сильна технічна експертиза наших співробітників допомагає значно оптимізувати витрати, вони вирішили розширити співпрацю з Klik Solutions. Це допомогло їм вдало протистояти нещодавній спробі кібератаки на підприємство.
Компанія-клієнт:
Міжнародна будівельна компанія з представництвами в семи країнах світу та 150 штатними співробітниками. Компанія є лідером з виробництва специфічних глинистих матеріалів, які використовуються для потреб промисловості, сільського господарства та будівництва.
Проблема та складності:
- Клієнти звернулися до Klik Solutions щодо допомоги з кількома внутрішніми проєктами, аби розвантажити штатний ІТ відділ.
- Протягом виконання робіт вони оцінили наш потенціал та вирішили продовжити та розширити співпрацю.
- Згодом компанія зазнала хакерської атаки, яка заблокувала роботу. Для міжнародної компанії це означало великі збитки.
Рішення:
Спеціалісти Klik Solutions з кібербезпеки взялися до роботи. Швидко зафіксувавши джерело атаки, вони спромоглися локалізувати її, мінімізувати наслідки та відновити роботу. Оперативне кваліфіковане реагування дозволило запобігти збиткам.
Результати:
- Роботу усіх систем було оперативно відновлено.
- Швидке повернення в робочий режим допомогло запобігти значним збиткам.
- Наразі ми працюємо в режимі безперервного моніторингу ІТ інфраструктури задля оперативного реагування на можливі повторні спроби атак.
- Для того, щоб майже миттєво виявити джерело атаки та нейтралізувати її, нам знадобилося залучити лише двох фахівців з кібербезпеки.