Опис кейсу:
Велика адвокатська контора в Балтиморі (США) зазнала проблем щодо співпраці з IT сервіс провайдером. Вони не були задоволені якістю моніторингу та скаржилися на дуже повільне реагування на запити та повідомлення про технічні проблеми. Спеціалісти Klik Solutions взялися до експертної перевірки та налагодили ефективну роботу.
Компанія-клієнт:
Велике адвокатське бюро з штаб-квартирою у Балтиморі (США) та філіалами по всій країні звернулося до Klik Solutions із запитом на аудит їхнього підрядника з комплексної ІТ підтримки. Незважаючи на те, що бізнес юридичної компанії не пов’язаний безпосередньо з ІТ, сотні клієнтів та величезний штат працівників потребують надійної роботи усіх систем для забезпечення ефективного процесу надання послуг.
Проблема та складності:
- ІТ сервіс провайдер, з яким співпрацювала юридична компанія, реагував на запити дуже повільно та не забезпечував офіси сучасними рішеннями для ефективної роботи.
- Коли клієнтам знадобилося оновити обладнання для центру обробки даних, попередній прорахунок підрядника був занадто високим.
Рішення:
- Аудит справ приніс шокуючі результати. Рахунки на придбання нового обладнання сягали $17000, але після втручання спеціалістів Klik Solutions було знайдено можливість уникнення цих витрат.
- Ми почали співпрацю та запровадили власні інструменти: встановили нову телефонну систему, забезпечили підтримку в режимі 365x24x7 та зайняли проактивну позицію у співробітництві.
Результати:
- Фахівці Klik Solutions консолідували наявні центри обробки даних та запровадили систему швидкого реагування.
- Ми допомогли власникам бізнесу заощадити $17,000 на купівлі обладнання та підвищили продуктивність роботи персоналу, що приносить прибуток у довготерміновій перспективі.